maandag 2 juli 2012

Nagelverzorging

Heeii,

Vandaag weer een dagje werken en klusjes doen. Mijn nagels zijn nu dan ook helemaal bacher.


                                      Daarom ga ik jullie laten zein hoe ik mijn nagels verzorg.


Ik begin met de Lush Lemonyt Flutter, dit is een cream voor je nagelriemen . Dit masseer je even op je nagelriemen. Laat het dan goed in trekken.


Dan gebruik je een bokkepootje duw je je nagelriemen naar achter. Soms ligt daar witte stukjes op je nagel,dat zijn restjes oude nagelriem die op je nagels is blijven plakken, dat haal je dan weg met de achterkant van het bokkepootje.

Daarna gebruik ik nail oil. Dat gebruik in onder mijn nagels. Denk dat is ook nagel moet daar ook verzorg
 worden. Laat dit heel goed in trekken. Een olie trek iets langzamer in. En om niet de andere verpakking vettig te maken moet je het goed laten intrekken. Maar heb je daar geen zin in  om te wachten kun je het ook nog de verpakking erna schoonmaken.



Dan gebruik je een nail balm in gebruik deze van Essence. Ik gebruik deze op mijn nagels. Dit masseer je op  je nagels en laat het ook goed intrekken.



Tot slot een handcream maar ik gebruik gewoon een van deze body butters. Ik ben er echt verslaafd aan body butters love it! Maar je kunt gewoon een handcream gebruiken als je dat fijn vind.

Dat is dan mijn nagelverzorging  dit doe ik elke dag zo worden ze lang en sterk. Heb je vragen laat een reactie/comment achter of op twitter (@BrittThwNails) 

Hebben jullie nog een goede manier om je nagels te verzorgen?

Doeiii xxx Britt

Geen opmerkingen: